|
|
Ledenadministratie
Ledenadministratie
In elk mensenleven zijn er op gezette tijden belangrijke veranderingen. Als u lid bent van onze gemeente willen we daar graag van op de hoogte worden gehouden, zodat wij eventuele wijzigingen kunnen verwerken in onze ledenadministratie.
Sommige wijzigingen krijgen we door van de burgerlijke gemeente Losser via de LRP (Leden Registratie Protestantse Kerk)
Maar lang niet alle wijzigingen krijgen we via de burgerlijke gemeente, daarom is het belangrijk wijzigingen ook zelf door te geven.
Denk hierbij aan de volgende wijzigingen:
- verhuizing
- geboorte
- overlijden
- huwelijk
- scheiding
- geregistreerd samenwonen
Wijzigingen die u altijd zelf dient door te geven:
- Als u geen lid van een PKN-gemeente meer wilt zijn kunt u zich uitschrijven.
U moet dan een brief of een email sturen waarin u aangeeft per wanneer u en/of uw eventuele gezinsleden wensen uitgeschreven te worden.
- Eén van uw kinderen verhuist, b.v. vanwege een studie, maar wil graag ingeschreven blijven in de woonplaats van de ouders.
- U verhuist naar een verzorgings- of verpleeghuis in een andere gemeente, maar wilt graag lid blijven van onze gemeente.
Wijzigingen kunt u doorgeven per brief naar:
Protestantse Gemeente Losser
t.a.v. de scriba
Postbus 21
7580 AA Losser
of per email naar: scriba@protestantsegemeentelosser.nl
| terug
|
|
|
|
|
|